Slogan Unity
ДОБРЕ ДОШЛИ В
UNITY ACADEMY
WWW.UNITY.BG

ХОЛИСТИЧЕН ПОДХОД

Съзнателен начин на живот, без ограничения.

КОМУНИКАЦИЯ

Развиване на потенциалите за всестранно усъвършенстване и съществуване в съвременния свят.

ГРУПОВА КРЕАТИВНОСТ

Свободно изразяване на творческите потенциали в единство и хармония.

ЗАЩО
ЮНИТИ АКАДЕМИЯ?

Обединяващо пространство за развиване на творческите способности, всестранно усъвършенстване и съществуване в съвременния свят.

ПРОЕКТЪТ
“ДЕЦА ОБУЧАВАТ ДЕЦА”

.

тук

 

 .

СТИПЕНДИАНТСКА ПРОГРАМА

За две години над 50 деца получиха стипендии за обучение по програма „Талантът обича всяко дете“ на Фондация „Фондацията“.

Повече информация

Записването за лято 2016 г. започна! Информация за програма, дестинации и отстъпки можете да намерите тук.

Уникална седмица в планината с терапии, масажи, кратки преходи, упражнения за релаксация и СПА. Програмата за 2016 г. ще откриете тук.

„Празникът на черешата“ е вдъхновение за художниците тази година. Вижте програмата за пленера в Кюстендил през лято 2016 тук.

КОРПОРАТИВНИ УСЛУГИ

ТИЙМБИЛДИНГИ

Откриване на смисъла и силата на екипността по нов и уникален начин.

OFFISE DYNAMICS

Постигане на новаторски решения за изграждане на пространството в работната среда.

ЗДРАВЕ И АНТИСТРЕС

Подобряване здравето и благосъстоянието на служителите.

ОБУЧЕНИЕ

Повишаване на емоционалната интелигентност, удовлетвореност от работата и издигане на мотивацията за постигане на целите.

ЩАСТЛИВИ ДЕЦА
ЗДРАВИ КЛИЕНТИ
РЕАЛИЗИРАНИ СЪБИТИЯ
УСПЕШНИ ГОДИНИ
За втора поредна година на 23.12.2015 г. се проведе Тиймбилдинг с ученици от 7 в клас на 119 СОУ. Тази година той бе под наслов "Предизвикателството на аромата". Всеки екип изработи подходящ аромат. Децата се запознаха с основните методи за изработката на парфюмите. Впечатлиха ме ролевите игри за изработката на ароматите, които обединиха много от изучаваните предмети - предприемачество, химия, математика, технологии и информационни технологии. Учениците проявиха етичност, имаха възможност за инициативност и поемане на отговорност. Децата бяха изключително удовлетворени и вдъхновени от проявата. На практика се осъществи връзка между конкретно и абстрактно мислене и творчество. Това са цели и задачи, които всеки преподавател желае да постигне в час.
Николина Георгиева, класна на 7в клас, 119 СОУ
testimonials w