Въведение в 3ds Max 15+

Творчеството е способността да си дадеш възможност за грешки. Дизайнът е знанието кои да оставиш.

Скот Адамс

Програма 9-10 клас

1. Интерфейс и панели, основни примитиви;

2. Разширени примитиви, трансформации и копиране;

3. Модификация и подобектни нива

4. Сглобяване на сцени

5. Линейни обекти и свързани модификатори

6. Настройка на осветление и камери

7. Околна среда, ефекти и експозиция

8. Бързо изчисление на изображения

9. Организация на проект и работен процес

10. Моделиране на различни по сложност обекти

11. Създаване и преглед на анимация

12. Анимация на системи от частици и фигури

13. Йерархични връзки

14. Екипен проект, разпределение на задачи

15. Представяне на 3D анимации и модели онлайн

ОБЩО ПРЕДСТАВЯНЕ:

В света на 3D графиката и анимацията има малко софтуерни пакети, които са успели да постигнат успеха и разпространението на 3ds Max. Това което можете да направите с програмата е както някои големи фабрики – има машини за всичко, стига да си го представите. В рамките на курса ще можем да седнем на работните места зад тези машини, да видим как някои от тях работят и в какво посока можем да създаваме с тях. Ще направим няколко отделни проекта, за да положим условията на умения, нужни за съзваването за игри, архитектурни визуалицязии, анимация и кино ефекти.

ОСНОВНИ ЦЕЛИ НА КУРСА:

  • Запознаване с интерфейса и възможностите на 3ds Max;
  • Моделиране на обекти с различна сложност;
  • Сглобяване на сцени от готови елементи;
  • Създаване на реалистично осветление и камери;
  • Изчисление на изображения и анимации;
  • Участие в екипни проекти – разработката на декори, късометражна анимация.

 

  • Създаване на стандартни и разширени примитиви;
  • Модификация и редакция на обекти;
  • Основи на анимацията;
  • Създаване на осветление и камери;

Завършване на учебната 2016/2017 г.

Учебна 2019/20 г.

Модул 3ds Max
Начало
: 28 януари 2019 г.
Край: 31 март 2020 г.

Групи, часове и цени

Група Ден Час Първа вноска Втора вноска Място на провеждане
група 9-12 клас вторник и четвъртък 16.30-18.00 225 лв. 225 лв. база “Младост”

 

Цената е за модула от 15 посещения по 2 астр. часа.

Групите стартират обучение при минимум 6 записани деца в група.

 

Записване

С предварително обаждане на GSM: 0893 /35 53 54 (за да проверите за наличност на свободни места).

nick_portrait

Николай Михайлов работи от 1998-а като аниматор, визуализатор и режисьор за архитектурни, телевизионни, кино и уеб проекти. Завършва Анимация в НБУ през 2009-та и има над 20 години опит в анимационни, ТВ, кино и корпоративни продукции. Режисьор, аниматор и супервайзер на над 20 архитектурни филма за проекти в Европа, Азия и Африка.

Сертифициран 3ds Max и V-Ray трейнър, преподавал в няколко университета и академии. Директор международно развитие на БАНХА “Пройко Пройков”. Участва като член на журито на Компютърно пространство и обича да организира и посещава събития за визуални ефекти, уеб технологии и изкуство.

Автор на филмите:

  • “Ангели в действие“, 2019 – документален, 43 мин. Режисьор, сценарист и продуцент.
  • “Rupture“, 2000 – анимация, 4 мин. режисура, сценарий и анимация заедно с Руси Христов.

Работил по визуалните ефекти и графичния дизайн на три пълнометражни филма:

  • “Черешка“, 2015 – игрален, 90 мин, реж. Жером Енрико. Графичен дизайн на декорите.
  • “Легенда за белия глиган”, 2005 – ТВ игрален филм, 59 мин. реж. Ивайло Джамбазов, БНТ. Компютърна анимация и визуални ефекти.
  • “Резерват за розови пеликани”, 2004 – ТВ игрален филм, 59 мин. реж. Ивайло Джамбазов, БНТ. Компютърна анимация и визуални ефекти.

Преподавателите са на разположение за обратна връзка с родителите след всеки урок.

ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ

08.10.2018 Начало на учебната година

Юнити Академия
Клуб “Въведение в 3ds Max” 15+
Обучението се провежда в :
в сградата на училище “АРТИС”
ж.к. Младост 2
бул. “Андрей Ляпчев” 72
тел: 0893 35 53 54
e-mail: academy@unity.bg