Тиймбилдинг “Аромат, цвят и звук” – корпоративни цели

Цел:

Осъзнаване и разбиране на фирмените компетенции/ценности от служителите.

Защо чрез аромати?

  • чрез своето въздействие върху сетивата ароматите са способни да активират и спомогнат за осъзнаването на определени психо-емоционални модели на поведение, както персонални, така и групови;
  • чрез ароматите участниците ще се запознаят в дълбочина с комбинацията от качества, нужни за формирането на ключовите фирмени компетенции/ценности;
  • чрез създаването на групова арома-комбинация се постига сплотяване на екипа около общите ценности.

Осигуряват се:

  • висококачествени етерични масла;
  • помощни материали;
  • консумативи и инструменти;
  • всеки участник работи с индивидуална мини-лаборатория;
  • брандирано ръководство за работа за всеки участник.

Води се от квалифицирани специалисти.

Информация

Продължителност:

3-5 часа.

Брой участници:

20-130 души.

Ползи:

  • Разбиране на корпоративните ценности и ключови компетенции на компанията;
  • Превръщане на корпоративните ценности в средство за обединяване на екипа;
  • По-добро общуване в екипа;
  • По-ефективна екипна работа;
  • Групова креативност;

.