

Тиймбилдинг “Аромат, цвят и звук” – корпоративни цели
Цел:
Осъзнаване и разбиране на фирмените компетенции/ценности от служителите.
Защо чрез аромати?
- чрез своето въздействие върху сетивата ароматите са способни да активират и спомогнат за осъзнаването на определени психо-емоционални модели на поведение, както персонални, така и групови;
- чрез ароматите участниците ще се запознаят в дълбочина с комбинацията от качества, нужни за формирането на ключовите фирмени компетенции/ценности;
- чрез създаването на групова арома-комбинация се постига сплотяване на екипа около общите ценности.
Осигуряват се:
- висококачествени етерични масла;
- помощни материали;
- консумативи и инструменти;
- всеки участник работи с индивидуална мини-лаборатория;
- брандирано ръководство за работа за всеки участник.
Води се от квалифицирани специалисти.
Информация
Продължителност:
3-5 часа.
Брой участници:
20-130 души.
Ползи:
- Разбиране на корпоративните ценности и ключови компетенции на компанията;
- Превръщане на корпоративните ценности в средство за обединяване на екипа;
- По-добро общуване в екипа;
- По-ефективна екипна работа;
- Групова креативност;
.







