ПРОЦЕСЪТ
ТИЙМБИЛДИНГ ПРОГРАМИ
Изграждането на екипи е изкуство. И изкуството може да помогне.
Сплотеният екип е от ключово значение за всяка компания. Една организация е толкова добра, колкото са добри уменията на нейните служители да постигат заедно общи цели, да разрешават проблеми в сътрудничество и да общуват свободно и ефективно.
Тиймбилдинг програмите на Юнити Академия превръщат изкуството в общуване, а не в индивидуален процес. Чрез този новаторски за тиймбилдинга подход непознати хора прекарват незабравими мигове заедно, колеги се преоткриват в съвместното творчество, като общата емоция и заряд увличат и най-скептичните участници. Именно чрез нетрадиционна за бизнес атмосферата дейност като изкуство се постига новаторско решение на ситуация или положително „пренареждане“ на взаимоотношенията в екипа.
ТИЙМБИЛДИНГ В КЛАСНАТА СТАЯ
Проектът се провежда съвместно с фондация “Фондацията”.
Цели:
- Развиване на способности за комуникация, въображение, инициативност, адаптивност, себеизразяване, способност за разрешаване на проблеми, различаващи способности и мотивация.
- Да създаде нови отношения между съучениците, базирани на групова работа, творчество и креативност.
- Да популяризира творчеството като важен аспект от оформянето на децата като цялостни личности.
- Да стимулира комуникацията между децата, като изгради способност да работят и комуникират в по-голяма група със свои връстници.
- Да даде възможност на децата да провокират своите потенциали и възможности.
- Да насочи вниманието им към осъществяване на обща цел – възпитание в принадлежност към по-голяма група. Развиване и проява на качества като емпатия, алтруизъм, толерантност и уважение.
- Тези качества ще им помогнат да бъдат полезни за себе си и за обществото.
Форматът е насочен към преподаване чрез средствата на театралното, изобразителното изкуство, науката, роботиката, технологиите, инженерството, аромата, цвета, звука и др. Работи се по предварително зададена тема, която по време на тиймбилдинга се разработва с активното участие на децата. Форматът спомага за създаването и развитието на общи ценности в класа и интегриране на качества като: воля за добро, мотивация, отдаденост, смелост, целеустременост, активност, уважение, адаптивност, сътрудничество, креативност, любознателност, увереност, отговорност.
Води се от квалифицирани специалисти.
ПРОЕКТ OFFICE DYNAMICS
Office Dynamics е концепция за изграждане на работното пространство, провокирана от развитието на новото общество. Тя има за цел да създаде пространства, които да обединяват екипите, да подобряват комуникацията и да стимулират креативността.
Дизайн на работната среда – създаване на интериорен проект в съчетание с корпоративно брандиране, както за нови офиси, така и за промяна визията на вече съществуващи такива. Дава възможност за изграждане на нова идентичност и асоцииране на служителите с нея.
Интегриране на служителите в изграждането на работната среда – колективна изработка и композиция на елементите от интериора – най-важният акцент в концепцията на Office Dynamics е проактивността и личното участие на служителите в осъществяването на новия дизайн. Всички елементи от интериорното решение се проектират така, че да сплотят екипа в творческа дейност, с модерен дизайн, съобразен напълно с идентичността на организацията и основните ценности, към които целият екип се стреми.
Грижа за здравето. Изграждането на зони за релакс позволяват на служителите да отделят време, в което да се заредят с нови сили и енергия. Възможността за смяна на фокуса на работното място и поддържането на добрия тонус и здраве са от основните предпоставки за генериране на идеи и реализиране на пълния потенциал на всеки служител.
За втора поредна година на 23.12.2015 г. се проведе Тиймбилдинг с ученици от 7 в клас на 119 СОУ. Тази година той бе под наслов “Предизвикателството на аромата”. Всеки екип изработи подходящ аромат. Децата се запознаха с основните методи за изработката на парфюмите. Впечатлиха ме ролевите игри за изработката на ароматите, които обединиха много от изучаваните предмети – предприемачество, химия, математика, технологии и информационни технологии. Учениците проявиха етичност, имаха възможност за инициативност и поемане на отговорност. Децата бяха изключително удовлетворени и вдъхновени от проявата. На практика се осъществи връзка между конкретно и абстрактно мислене и творчество. Това са цели и задачи, които всеки преподавател желае да постигне в час.