Тиймбилдинг “Предизвикателството на аромата”
пресъздава модел на бизнес процес, чрез много креативно и енергизиращо събитие.
Участниците са разделени в отбори. Отборите трябва да работят заедно и с въображение, да планират стратегически и да комуникират ефективно, за да развият и да направят нова марка аромат.
Екипът преминава през целия процес по:
- изработване на продукта;
- пакетиране в уникална дизайнерска опаковка;
- ценообразуване;
- реклама и продажба.
Форматът демонстрира креативната сила на работата в екип. Подчертава силните страни на отделните членове на екипа и обединяването им за постигане на общата цел.
Позволява на участниците да изберат роли, които да разкрият естествените им таланти, като креативност, практичност, аналитично мислене или актьорски способности.
Осигуряват се:
- висококачествени етерични масла ;
- помощни материали;
- материали за изработка и дизайн на опаковка;
- консумативи и инструменти;
- всеки участник работи с индивидуална мини-лаборатория.
Води се от квалифицирани специалисти.
Информация
Продължителност:
3-5 часа.
Брой участници:
10-40 души.
Ползи:
- Демонстрира колективната сила на екипността.
- Обединява силните индивидуални качества в групов проект.
- Повишава екипния дух.
- Повишава доверието и сътрудничеството в екипа.
- Засилва способността за интерпретация.
.